L'imaghjini mediche tradiziunali, aduprate per diagnosticà, monitorà o trattà certe malatie, anu longu luttatu per ottene immagini chjare di pazienti cù a pelle scura, dicenu l'esperti.
I circadori anu annunziatu ch'elli anu scupertu un metudu per migliurà l'imaghjini medica, chì permette à i medichi d'osservà l'internu di u corpu, indipendentemente da u culore di a pelle.
L'ultime scuperte sò state publicate in u numeru d'ottobre di a rivista Photoacoustics. Un gruppu di circadori hà realizatu testi nantu à l'avambracci di 18 vuluntarii, cumprendendu individui cù un spettru di tonalità di pelle. I so risultati anu rivelatu una currelazione trà u gradu di disordine, una distorsione di u signale fotoacusticu chì affetta a chiarezza di l'imaghjini è a scurezza di a pelle.
«A pelle funziona essenzialmente cum'è un trasmettitore di sonu, ma ùn trasmette micca u listessu tipu di sonu focalizatu chì si trova in l'ultrasoni. Invece, u sonu hè diffusu in tuttu è provoca una cunfusione considerable», hà dichjaratu Bell. «Di cunsiguenza, a diffusione di u sonu per via di l'assorbimentu di melanina diventa sempre più problematica à misura chì a concentrazione di melanina aumenta».
Cambià una tecnica
A ricerca, realizata in partenariatu cù circadori brasiliani chì avianu avutu una sperienza precedente cù unu di l'algoritmi di Bell, hà rivelatu chì u rapportu signale-rumore, una metrica scientifica per paragunà a forza di u signale à u rumore di fondu, hè stata migliurata in tutti i toni di a pelle quandu i circadori anu utilizatu un metudu cunnisciutu cum'è "formazione di u fasciu di cuerenza spaziale à cortu ritardu" durante l'imaghjini medica. Sta tecnica, inizialmente cuncipita per l'imaghjini à ultrasoni, hà u putenziale per esse adattata per l'usu in l'imaghjini fotoacustiche.
U metudu combina e tecnulugie di luce è ultrasoni per creà un novu approcciu d'imaghjini medica, cum'è spiegatu da Theo Pavan, chì hè assuciatu à u dipartimentu di fisica di l'Università di São Paulo in Brasile. Sicondu Pavan, a so ricerca hà cunfirmatu chì sta nova tecnica hè significativamente menu influenzata da u culore di a pelle, risultendu in una qualità d'imaghjini più alta paragunata à i metudi cunvinziunali cumunemente impiegati in u campu.
I circadori anu nutatu chì u so studiu hè u primu à fà una valutazione obiettiva di u tonu di a pelle è à furnisce evidenze sia qualitative sia quantitative chì mostranu chì u signale fotoacusticu di a pelle è l'artefatti di disordine sò amplificati à misura chì u cuntenutu di melanina epidermica aumenta.
Un ripensamentu più largu in l'assistenza sanitaria
I risultati di i circadori puderanu avè implicazioni significative per prumove l'equità in l'assistenza sanitaria à una scala più larga. A duttura Camara Jones, un medicu di famiglia, epidemiologu è anzianu presidente di l'American Public Health Association, chì ùn era micca implicata in u studiu, hà messu in risaltu u pregiudiziu in a tecnulugia scientifica in favore di i prudutti chì sò più efficaci per l'individui cù tonalità di pelle più chjare. Jones hà enfatizatu chì l'usu di a razza cum'è fattore di risicu per a salute hè una questione significativa, postu chì hè una custruzzione suciale basata nantu à interpretazioni suciali di l'aspettu fisicu piuttostu chè fattori biologichi. Hà indicatu l'assenza di basi genetiche per a sottuspeciazione razziale in u genomu umanu cum'è prova per sustene sta asserzione. A ricerca precedente hà ancu identificatu pregiudizii di tonalità di pelle in a tecnulugia medica, cù risultati chì indicanu chì l'equipaggiu medicu chì impiega a rilevazione infrarossa ùn pò micca funziunà cusì efficacemente nantu à a pelle più scura per via di una putenziale interferenza cù a riflessione di a luce.
Bell hà espressu ottimisimu chì a so ricerca puderia apre a porta à eradicà i pregiudizii in l'assistenza sanitaria è motivà l'altri à creà tecnulugia chì benefica tutti l'individui, indipendentemente da u culore di a so pelle.
«Credu chì cù a capacità di dimustrà chì pudemu cuncepisce è sviluppà a tecnulugia - chì ùn funziona micca solu per un picculu sottoinsieme di a pupulazione, ma funziona per una gamma più larga di a pupulazione. Questu hè assai inspirante micca solu per u mo gruppu, ma per i gruppi in u mondu sanu per cumincià à pensà in questa direzzione quandu cuncepiscenu a tecnulugia. Serve a pupulazione più larga?», hà dettu Bell.
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
Cum'è tutti sapemu, u sviluppu di l'industria di l'imaghjini mediche hè inseparabile da u sviluppu di una seria d'apparecchiature mediche - iniettori di agenti di cuntrastu è i so consumabili di supportu - chì sò largamente aduprati in questu duminiu. In Cina, chì hè famosa per a so industria manifatturiera, ci sò parechji pruduttori famosi in casa è à l'esteru per a produzzione di apparecchiature d'imaghjini mediche, cumpresiLnkMedDapoi a so creazione, LnkMed s'hè cuncintrata nantu à u campu di l'iniettori di cuntrastu à alta pressione. A squadra d'ingegneria di LnkMed hè guidata da un duttore di filu cù più di dece anni di sperienza è hè prufundamente impegnata in a ricerca è u sviluppu. Sottu a so guida, uIniettore CT à testa unica,Iniettore à doppia testa CT,Iniettore di agente di cuntrastu MRI, èIniettore di agente di cuntrastu à alta pressione per angiografiasò cuncipiti cù queste caratteristiche: u corpu forte è compactu, l'interfaccia operativa pratica è intelligente, e funzioni cumplete, alta sicurezza è design durevule. Pudemu ancu furnisce siringhe è tubi chì sò cumpatibili cù quelle marche famose di iniettori CT, MRI, DSA. Cù a so attitudine sincera è a so forza prufessiunale, tutti l'impiegati di LnkMed vi invitanu sinceramente à vene è esplorà più mercati inseme.
Data di publicazione: 16 di ghjennaghju di u 2024