Benvenuti à i nostri siti web!
imagine di fondu

Cumu si pò aumentà a sicurezza per i pazienti chì sò sottumessi à frequenti esami d'imaghjini mediche?

Una riunione virtuale tenuta da l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica sta settimana hà discuttu i progressi fatti in a riduzione di i risichi ligati à a radiazione, mantenendu i benefici per i pazienti chì necessitanu imaging medicu frequente. I participanti anu discuttu l'impattu è l'azzioni concrete necessarie per rinfurzà e linee guida di prutezzione di i pazienti è e soluzioni tecniche per monitorà a storia di l'esposizione di i pazienti, è anu valutatu i sforzi mundiali per rinfurzà continuamente a prutezzione di i pazienti da a radiazione.

Iniettore à doppia testa LnkMed CT in ospedale

 

«Ogni ghjornu, milioni di pazienti sò sottumessi à l'imaghjini diagnostiche, cumprese a tomografia computerizzata (TC), i raggi X, a chirurgia intervenzionale guidata da l'imaghjini è a chirurgia di medicina nucleare. Tuttavia, l'usu crescente di l'imaghjini da radiazioni hà suscitatu l'alarma per un pussibule aumentu di l'esposizione à e radiazioni di i pazienti», hà spiegatu Peter Johnston, direttore di a Divisione di Sicurezza di e Radiazioni, di i Trasporti è di i Rifiuti di l'IAEA. «Hè cruciale implementà misure specifiche per migliurà a legittimità di queste procedure d'imaghjini è per ottimizà a prutezzione da e radiazioni per ogni paziente sottumessu à tale diagnosi è trattamentu.»

 

Più di 4 miliardi di prucedure diagnostiche radiologiche è di medicina nucleare sò realizate in u mondu ogni annu. Quandu queste prucedure sò realizate solu quandu sò clinicamente ragiunevuli, i benefici di l'usu di l'esposizione minima necessaria per ottene l'ubbiettivu diagnosticu o terapeuticu desideratu superanu di gran lunga i risichi di radiazioni.

Iniettore MRI LnkMed

 

A dosa di radiazioni di una sola prucedura d'imaghjini hè assai bassa, tipicamente da 0,001 mSv à 20-25 mSv, secondu u tipu di prucedura. Questu hè equivalente à l'esposizione di una persona à a radiazione di fondu naturale per ghjorni o anni. "Tuttavia, u risicu di radiazioni pò aumentà quandu i pazienti sò sottumessi à una seria di prucedure d'imaghjini chì implicanu l'esposizione à e radiazioni, soprattuttu s'elle sò fatte in un cortu periodu di tempu", hà dettu Zegna Vasileva, una esperta di prutezzione da e radiazioni di l'IAEA.

 

Da u 19 à u 23 d'ottobre, più di 90 esperti di 40 paesi, 11 urganisazioni internaziunali è organismi prufessiunali anu assistitu à a cunferenza. I participanti includenu esperti di prutezzione da e radiazioni, radiologi, medichi di medicina nucleare, clinici, fisici medichi, tecnulugisti di radiazioni, radiobiologi, epidemiologi, circadori, pruduttori è rapprisentanti di i pazienti.

 

Per riassume

I participanti anu cunclusu chì una guida efficace è intensiva hè necessaria per i pazienti cun malatie è cundizioni à longu andà chì necessitanu imaging frequente. Sò d'accordu chì u seguimentu di l'esposizione à e radiazioni deve esse largamente dispunibule è integratu cù altri sistemi d'infurmazione sanitaria per ottene i migliori risultati. Inoltre, anu sottolineatu a necessità di un ulteriore sviluppu di macchine d'imaging chì utilizanu dosi più basse è strumenti software standardizati di monitoraghju di e dosi per un usu globale.

 

Ma e macchine è i sistemi megliu ùn bastanu micca da soli. L'utilizatori, cumpresi i medichi, i fisici medichi è i tecnulugisti, sò rispunsevuli di l'ottimizazione di l'usu di tali strumenti avanzati. Hè dunque impurtante ch'elli ricevinu una furmazione adatta è informazioni aggiornate nantu à i risichi di e radiazioni, spartinu cunniscenze è sperienze, è cumunichinu i benefici è i risichi apertamente è trasparentemente cù i pazienti è i caregivers.

fabricatore di iniettori di media di cuntrastu

 

À propositu di LnkMed

Un altru tema chì merita attenzione hè chì quandu si scansiona un paziente, hè necessariu injectà un agente di cuntrastu in u corpu di u paziente. È questu deve esse ottenutu cù l'aiutu di uniniettore di agente di cuntrastu.LnkMedhè un fabricatore specializatu in a fabricazione, u sviluppu è a vendita di siringhe per agenti di cuntrastu. Si trova in Shenzhen, Guangdong, Cina. Hà finu à avà 6 anni di sperienza in u sviluppu, è u capu di a squadra di R&D di LnkMed hà un dutturatu è hà più di dece anni di sperienza in questu settore. I prugrammi di prudutti di a nostra cumpagnia sò tutti scritti da ellu. Dapoi a so creazione, l'iniettori di agenti di cuntrastu di LnkMed includenuIniettore di media di cuntrastu unicu CT,Iniettore à doppia testa CT,Iniettore di media di cuntrastu MRI,Iniettore d'angiografia à alta pressione, (è ancu a siringa è i tubi chì si adattanu à e marche di Medrad, Guerbet, Nemoto, LF, Medtron, Nemoto, Bracco, SINO, Seacrown) sò ben accolti da l'uspidali, è più di 300 unità sò state vendute in casa è à l'esteru. LnkMed insiste sempre à aduprà una bona qualità cum'è unica moneta di scambiu per guadagnà a fiducia di i clienti. Questa hè a ragione più impurtante per chì i nostri prudutti di siringa di cuntrastu à alta pressione sò ricunnisciuti da u mercatu.

Per più infurmazione nantu à l'iniettori di LnkMed, cuntattate a nostra squadra o mandate un email à questu indirizzu email:info@lnk-med.com


Data di publicazione: 28 d'aprile di u 2024