I dati di u National Lung Screening Trial (NLST) indicanu chì e scansioni di tomografia computerizzata (TC) ponu riduce a mortalità per cancru di u pulmone di u 20% in paragone à e radiografie di u torace. Un novu esame di i dati indica chì puderia ancu esse ecunomicamente fattibile.
Storicamente, u screening di u cancru di u pulmone hè statu fattu cù una radiografia di u torace, un metudu di diagnosi relativamente pocu costu. Queste radiografie sò scattate attraversu u pettu, pruvucendu a sovrapposizione di tutta a struttura di u pettu in l'immagine 2D finale. Mentre e radiografie di u torace anu parechji usi, secondu un recente comunicatu di stampa di l'Università Brown, un studiu impurtante realizatu quattru anni fà, u NLST, hà dimustratu chì e radiografie sò cumpletamente inefficaci in u screening di u cancru.
In più di dimustrà l'inefficacia di i raggi X, u NLST hà ancu dimustratu chì a mortalità hè stata ridutta di circa u 20 per centu quandu sò state aduprate scansioni TC spirali à bassa dosa. L'obiettivu di a nova analisi, realizata da epidemiologi di l'Università Brown, hè di scopre se e scansioni TC regulare - chì costanu assai di più cà i raggi X - anu sensu per u sistema sanitariu, secondu u comunicatu stampa.
Tali dumande sò impurtanti in l'ambiente sanitariu d'oghje, induve u costu di fà scansioni TC regulare nantu à i pazienti ùn pò micca benefiziu u sistema in tuttu.
«Sempre di più, u costu hè un fattore criticu, è assignà fondi à una zona significa sacrificà l'altri», hà rimarcatu Ilana Gareen, assistente prufessore di epidemiologia à a Scola di Salute Pubblica di l'Università Brown, in u comunicatu stampa.
Un studiu publicatu in u New England Journal of Medicine hà revelatu chì u screening CT à bassa dosa costa circa $ 1,631 per persona. A squadra hà calculatu i rapporti costu-efficacia incrementali (ICER) basati annantu à diverse ipotesi, risultendu in ICER di $ 52,000 per annu di vita guadagnatu è $ 81,000 per annu di vita aghjustatu per a qualità (QALY) guadagnatu. I QALY spieganu a differenza trà campà in bona salute è sopravvive cù prublemi di salute significativi, cum'è dichjaratu in u comunicatu stampa.
L'ICER hè una metrica cumplessa, ma a regula generale hè chì qualsiasi prughjettu sottu à $ 100.000 deve esse cunsideratu rentabile. Mentre chì questi risultati sò promettenti, i calculi sò basati annantu à una quantità di ipotesi chì influenzanu significativamente i risultati. Cù questu in mente, a cunclusione principale di u studiu hè chì u successu finanziariu di tali prugrammi di screening dipenderà da cumu sò implementati.
Mentre chì l'imaghjini di u cancru di u pulmone cù a scansione TC hè più efficace chè l'usu di i raggi X, a ricerca hè in corsu per migliurà ulteriormente e scansione TC. Recentemente, un articulu publicatu nantu à Med Device Online hà discuttu un software d'imaghjini chì puderia aiutà à migliurà a rilevazione di i noduli pulmonari.
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
À propositu di LnkMed
LnkMedhè un fabricatore prufessiunale chì si cuncentra nantu à a ricerca, u sviluppu, a pruduzzione è a vendita diiniettori di agenti di cuntrastu à alta pressioneè cunsumabili di supportu. Sè avete bisogni d'acquistu perIniettore di media di cuntrastu unicu CT,Iniettore à doppia testa CT,Iniettore di agente di cuntrastu MRI,Iniettore d'angiografia à alta pressione, è ancu siringhe è tubi, visitate u situ ufficiale di LnkMed:https://www.lnk-med.com /per più infurmazione.
Data di publicazione: 07 di maghju 2024