Quandu qualchissia hà un ictus, u mumentu di l'assistenza medica hè criticu. Più rapidu hè u trattamentu, megliu sò e chance di u paziente di ricuperà cumpletamente. Ma i medichi anu bisognu di sapè quale tipu d'ictus trattà. Per esempiu, i medicinali trombolitici rompenu i coaguli di sangue è ponu aiutà à trattà l'ictus chì bloccanu u flussu di sangue à u cervellu. I stessi medicinali ponu avè cunsequenze disastrose in casu d'ictus chì implica sanguinamentu in u cervellu. Circa 5 milioni di persone in u mondu sò disabili permanentemente per via di l'ictus ogni annu, è altri 6 milioni di persone morenu per via di l'ictus ogni annu.
In Europa, si stima chì 1,5 milioni di persone soffrenu d'un ictus ogni annu, è un terzu di elle dipendenu sempre da aiutu esternu.
Nova vista
I circadori di ResolveStroke si basanu nantu à l'ecografia piuttostu chè nantu à e tecniche diagnostiche tradiziunali, principalmente e scansioni TC è MRI, per trattà l'ictus.
Mentre e scansioni TC è MRI ponu furnisce immagini chjare, necessitanu centri spezializati è operatori furmati, implicanu macchine ingombranti è, soprattuttu, piglianu tempu.
L'ecografia usa onde sonore per generà immagini, è postu chì hè più purtabile, una diagnosi più rapida pò esse fatta ancu in una ambulanza. Ma l'imaghjini di l'ecografia tendenu à esse menu precise perchè a diffusione di l'onde in u tissutu limita a risoluzione.
A squadra di u prugettu hà custruitu nantu à l'ecografia à super risoluzione. A tecnica mappa i vasi sanguigni aduprendu agenti di cuntrastu, chì sò microbolle clinicamente appruvate, per seguità u sangue chì scorre à traversu elli, invece di i vasi sanguigni stessi, cum'è cù l'ecografia tradiziunale. Questu dà una maghjina più chjara di u flussu di sangue.
Un trattamentu di l'ictus più rapidu è megliu hà u putenziale di riduce dramaticamente a spesa sanitaria.
Sicondu u gruppu European Advocacy, u costu tutale di u trattamentu di l'ictus in Europa era di 60 miliardi d'euri in u 2017, è cù l'invecchiamentu di a pupulazione europea, u costu tutale di u trattamentu di l'ictus puderia cresce à 86 miliardi d'euri in u 2040 senza una migliore prevenzione, trattamentu è riabilitazione.
Assistenza Portatile
Mentre Couture è a so squadra cuntinueghjanu à perseguità u so scopu d'integrà i scanner à ultrasoni in l'ambulanze, i circadori finanziati da l'UE in u Belgio vicinu stanu travagliendu per allargà l'usu di l'imaghjini à ultrasoni in una gamma più larga d'applicazioni sanitarie.
Una squadra di spezialisti sta creendu una sonda ecografica portatile cuncepita per simplificà e diagnosi da i medichi è migliurà diverse aree, da l'assistenza prenatale à u trattamentu di e ferite sportive.
L'iniziativa, cunnisciuta cum'è LucidWave, hè prevista per trè anni finu à a mità di u 2025. I dispusitivi compatti in sviluppu misuranu circa 20 centimetri di lunghezza è anu una forma rettangulare.
A squadra LucidWave hà per scopu di rende questi dispositivi accessibili micca solu in i dipartimenti di radiologia, ma ancu in altre zone di l'uspidali, cumprese e sale operatorie è ancu in e case di riposu per l'anziani.
«Aspiremu à furnisce imaging medicale à ultrasoni portatili è senza filu», hà dichjaratu Bart van Duffel, un manager di l'innuvazione per a tecnulugia di membrane, superfici è film sottili à l'Università KU Leuven in a regione belga di Fiandre.
Facile à aduprà
Per fà questu, a squadra hà introduttu diverse tecnulugie di sensori à a sonda utilizendu sistemi microelettromeccanichi (MEMS), chì sò paragunabili à i chip in i smartphones.
«U prototipu di u prugettu hè assai simplice da aduprà, dunque pò esse adupratu da una varietà di prufessiunali medichi è sanitari, micca solu da i spezialisti in ultrasoni», hà dettu a duttura Sina Sadeghpour, direttrice di ricerca à KU Leuven è capu di LucidWave.
A squadra prova u prototipu nantu à i cadaveri cù l'obiettivu di migliurà a qualità di l'imagine - un passu impurtante versu a dumanda di prucessi nantu à e persone vive è infine a messa in cummerciu di u dispusitivu.
I circadori stimanu chì u dispusitivu puderia esse cumpletamente appruvatu è dispunibule per l'usu cummerciale in circa cinque anni.
«Vulemu fà chì l'imaghjini à ultrasoni sianu largamente dispunibili è accessibili senza compromettere a funzionalità è e prestazioni», hà dettu van Duffel. «Videmu sta nova tecnulugia à ultrasoni cum'è u stetoscopiu di u futuru».
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
À propositu di LnkMed
LnkMedhè ancu una di e cumpagnie dedicate à u campu di l'imaghjini medica. A nostra cumpagnia sviluppa è produce principalmente iniettori à alta pressione per iniettà mezi di cuntrastu in i pazienti, cumpresiIniettore unicu CT,Iniettore à doppia testa CT,Iniettore MRIèIniettore d'angiografia à alta pressioneÀ u listessu tempu, a nostra sucietà pò furnisce cunsumabili chì currispondenu à l'iniettori cumunimenti usati in u mercatu, cum'è da Bracco, medtron, medrad, nemoto, sino, ecc. Finu à avà, i nostri prudutti sò stati venduti in più di 20 paesi à l'esteru. I prudutti sò generalmente ricunnisciuti da l'uspidali stranieri. LnkMed spera di sustene u sviluppu di dipartimenti d'imaghjini mediche in sempre più uspidali cù e so capacità prufessiunali è una eccellente cuscenza di u serviziu in u futuru.
Data di publicazione: 20 di maghju di u 2024