Benvenuti à i nostri siti web!
immagine di fondo

Nove linee guida internaziunali per u monitoraghju di a radiazione di i pazienti in l'imaghjini medichi evidenzianu i benefici di a digitalizazione

L'AIEA urge à i pratichi medichi à migliurà a sicurità di i pazienti passendu da i metudi manuali à i metudi digitali di monitorà a radiazione ionizzante durante i prucessi di imaging, cum'è detallatu in a so publicazione iniziale nantu à u sughjettu. U novu Rapportu di Sicurezza di l'IAEA nantu à u Monitoraghju di l'Esposizione à a Radiazione di i Pazienti in l'Imaging Medica, creatu in cullaburazione cù l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è u Cumitatu Scientificu di l'ONU per l'Effetti di a Radiazione Atomica (UNSCEAR), furnisce una guida per i paesi per abbraccià metudi digitale per arregistramentu, cullizzioni è analisi di dati, risultatu in più precisa è più veloce. I sistemi automatizati digitali permettenu ancu à l'esperti di radiologia per sintonizà i dosaggi di radiazioni individuali è minimizzà u numeru di prucessi radiologichi inutili.

Miroslav Pinak, chì dirige a Sezione di Radiazione è Monitoramentu di l'IAEA, spiegò chì u rapportu include dettagli nantu à i requisiti di dati specifichi per diversi metudi di imaging, cum'è raghji X è scans CT. Si approfondisce ancu in e diverse manere in quale queste dati ponu esse analizati da e strutture mediche per assicurà l'utilizazione prudente è efficiente di a radiazione in l'imaghjini medichi.

Cosa hè a radiazione?

 

 

I prucessi di l'imaghjini medichi sò a fonte primaria artificiale di l'esposizione à a radiazione ionizzante per e persone, cù circa 4,2 miliardi eseguiti in u mondu ogni annu, un numeru chì hè in tendenza à l'alza.

A nova publicazione urge à i paesi à passà da i metudi manuali è abbraccianu l'approcciu digitale per a registrazione è a raccolta di dati, offrendu risultati più precisi è efficaci.

E linee guida ponu esse aduprate per metudi manuali di cullizzioni è analisi di dati di esposizione, postu chì sò sempre l'unica opzione viable in parechji spazii. Tuttavia, a publicazione enfatiza i vantaghji significativi di l'impiegazione di sistemi digitali automatici per a cullizzioni è l'analisi di dati di esposizione ", hà spiegatu Jenia Vassileva, un anticu specialista in a prutezzione di a radiazione di l'IAEA chì hà guidatu sta publicazione. "U rapportu ricunnosce ancu l'impurtanza di standardizà a registrazione è a cullizzioni di dati per guarantisce a cumpatibilità di e dati da diverse strutture è equipaghji".

Angio injector à alta pressione

Prima, a valutazione di e dosi chì i pazienti ricevenu da e prucedure di imaging radiologicu dipendenu da i valori di dosi stimati derivati ​​da picculi campioni di pazienti di dimensioni standard, è e dati sò stati raccolti manualmente. I sistemi automatizati di monitoraghju di l'esposizione sò capaci di arregistrà è di cullà insiemi di dati più grande è più precisi da e prucedure radiulogiche, simplificendu a so analisi. Stu prucessu digitale permette à i prufessiunali medichi di cunsiderà più efficacemente i fatturi chì impactanu e dosi è a qualità di l'imaghjini, cumpresu u pesu, l'altezza è l'età di u paziente, è ancu l'area imaghjina di u corpu è l'equipaggiu utilizatu. Questi sistemi aiutanu i prufessiunali di a radiologia à adattà e dosi à ogni paziente individuale, assicurendu chì ùn sò nè insolitamente bassi nè eccessivamente elevati, mentre travaglianu ancu per minimizzà e prucedure radiologiche inutili.

I pazienti chì necessitanu frequenti esami d'imaghjini ponu uttene vantaghji da i sistemi digitali è i registri elettroni. Questi strumenti aumentanu u monitoraghju è a diffusione di dati di esposizione per tuttu u settore di l'imaghjini cunduti nantu à u paziente, riducendu cusì i prucessi ripetitivi innecessarii è ottimizendu esami futuri.

A liberazione di sta publicazione marca un passu significativu in rinfurzà a dispunibilità di dati di dosi di pazienti. Serà simplificà a riunione mundiale di dati di esposizione medica, gestita da UNSCEAR, è permetterà a valutazione di e tendenze è i mudelli di l'esame radiologicu. In u risultatu, aiuterà à identificà e carenze in a prutezzione di a radiazione è à rinfurzà i studii epidemiologichi nantu à l'effetti di a radiazione ", hà dettu Ferid Shannoun, Vice Segretariu di l'UNSCEAR.

U pruduttu daLnkMedpò vede curve di pressione in tempu reale è hà una funzione di alarme di pressione sopra-limite; hà ancu una funzione di surviglianza di l'angolo di a testa di a macchina per assicurà chì a testa di a macchina hè affruntata prima di injecting; Adopta un equipamentu all-in-one fattu di lega d'aluminiu d'aviazione è acciaio inox medicale, cusì tuttu l'iniettore hè a prova di fuga. A so funzione assicura ancu a sicurità: Funzione di bloccu di purga di l'aria, chì significa chì l'iniezione hè inaccessibile prima di purgà l'aria una volta chì sta funzione principia. L'iniezione pò esse fermata in ogni mumentu premendu u buttone di stop.

Iniettore di angiografia

Tutti i LnkMedinjectors à alta pressione (Iniettore CT unicu,Iniettore a doppia testa CT, MRIiniettore di media di cuntrastu èAngiografia iniettore d'alta pressione) sò stati venduti in Cina è in parechji paesi in u mondu. Cridemu chì i nostri prudutti riceveranu più è più ricunniscenza, è avemu ancu travagliatu per fà a qualità di u produttu megliu è megliu. Aspittendu l'uppurtunità di travaglià cun voi!

contrattu media injector banner1


Tempu di Postu: Dec-25-2023