Benvenuti à i nostri siti web!
imagine di fondu

E nuove linee guida internaziunali per u monitoraghju di e radiazioni di i pazienti in l'imaghjini mediche mettenu in risaltu i benefici di a digitalizazione

L'AIEA urge i praticanti medichi à migliurà a sicurezza di i pazienti passendu da i metudi manuali à quelli digitali di monitoraghju di e radiazioni ionizzanti durante e procedure d'imaghjini, cum'è detallatu in a so publicazione iniziale nantu à u sughjettu. U novu Rapportu di Sicurezza di l'AIEA nantu à u Monitoraghju di l'Esposizione à e Radiazioni di i Pazienti in l'Imaghjini Mediche, creatu in cullaburazione cù l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è u Cumitatu Scentificu di e Nazioni Unite nantu à l'Effetti di e Radiazioni Atomiche (UNSCEAR), furnisce una guida à i paesi per aduttà i metudi digitali per a registrazione, a raccolta è l'analisi di i dati, cù risultati più precisi è più veloci. I sistemi automatizati digitali permettenu ancu à l'esperti di radiologia di affinà i dosaggi individuali di radiazioni è di minimizà u numeru di procedure radiologiche inutili.

Miroslav Pinak, chì dirige a Sezione Radiazioni è Monitoraghju di l'AIEA, hà spiegatu chì u rapportu include dettagli nantu à i requisiti specifichi di dati per diversi metudi d'imaghjini, cum'è i raggi X è e scansioni TC. Approfondisce ancu i diversi modi in cui questi dati ponu esse analizati da e strutture mediche per assicurà l'usu prudente è efficiente di e radiazioni in l'imaghjini mediche.

Chì ghjè a radiazione ?

 

 

E prucedure d'imaghjini mediche sò a principale fonte artificiale di esposizione à e radiazioni ionizzanti per e persone, cù circa 4,2 miliardi realizate in u mondu ogni annu, un numeru chì hè in crescita.

A nova publicazione urge i paesi à abbandunà i metudi manuali è à adottare approcci digitali per a registrazione è a raccolta di dati, offrendu risultati più precisi è efficaci.

E linee guida ponu esse aduprate per i metudi manuali di raccolta è analisi di i dati di esposizione, postu chì questi sò sempre l'unica opzione valida in parechji settori. Tuttavia, a publicazione mette in risaltu i vantaghji significativi di l'impiegu di sistemi digitali automatichi per a raccolta è l'analisi di i dati di esposizione ", hà spiegatu Jenia Vassileva, una anziana specialista di prutezzione da e radiazioni di l'AIEA chì hà guidatu sta publicazione. "U rapportu ricunnosce ancu l'impurtanza di standardizà a registrazione è a raccolta di dati per garantisce a compatibilità di i dati da diverse strutture è attrezzature".

Iniettore angio à alta pressione

Prima, a valutazione di e dosi chì i pazienti ricevenu da e procedure d'imaghjini radiologiche dipendeva da valori di dosi stimati derivati ​​da picculi campioni di pazienti di taglia standard, è i dati eranu raccolti manualmente. I sistemi automatizati di monitoraghju di l'esposizione sò capaci di registrà è raccoglie insiemi di dati più grandi è più precisi da procedure radiologiche, simplificendu a so analisi. Stu prucessu digitale permette à i prufessiunali medichi di cunsiderà più efficacemente i fattori chì influenzanu e dosi è a qualità di l'immagine, cumpresi u pesu, l'altezza è l'età di u paziente, è ancu l'area di u corpu ripresa è l'attrezzatura utilizata. Quessi sistemi aiutanu i prufessiunali di a radiologia à adattà e dosi à ogni paziente individuale, assicurendu chì ùn sianu nè insolitamente basse nè eccessivamente alte, mentre travaglianu ancu per minimizà e procedure radiologiche inutili.

I pazienti chì necessitanu esami d'imaghjini frequenti ponu ottene vantaghji da i sistemi digitali è i registri elettronichi. Quessi strumenti migliuranu u monitoraghju è a diffusione di i dati d'esposizione per tuttu l'inseme d'imaghjini realizate nantu à u paziente, riducendu cusì e procedure ripetitive innecessarie è ottimizendu l'esami futuri.

A publicazione di sta publicazione marca un passu significativu in u miglioramentu di a dispunibilità di i dati di dosi di i pazienti. Semplificherà a raccolta mundiale di dati di esposizione medica, gestita da UNSCEAR, è permetterà a valutazione di e tendenze è di i mudelli di l'esame radiologicu. Di cunsiguenza, aiuterà à individuà e carenze in a prutezzione da e radiazioni è à rinfurzà i studii epidemiologichi nantu à l'effetti di e radiazioni ", hà dichjaratu Ferid Shannoun, Sicretariu Aggiuntu di l'UNSCEAR.

U pruduttu daLnkMedpò visualizà e curve di pressione in tempu reale è hà una funzione d'allarme di sovraccaricu di pressione; hà ancu una funzione di monitoraghju di l'angulu di a testa di a macchina per assicurà chì a testa di a macchina sia rivolta in giù prima di iniettà; Adotta un equipaggiamentu tuttu in unu fattu di lega d'aluminiu aeronauticu è acciaio inox medicale, cusì tuttu l'iniettore hè à prova di perdite. A so funzione garantisce ancu a sicurezza: funzione di bloccu di spurgu d'aria, ciò significa chì l'iniezione hè inaccessibile prima di u spurgu d'aria una volta chì sta funzione principia. L'iniezione pò esse fermata in ogni mumentu premendu u buttone di stop.

Iniettore d'angiografia

Tuttu ciò chì LnkMed hàiniettori à alta pressione (Iniettore unicu CT,Iniettore à doppia testa CT, risonanza magneticainiettore di media di cuntrastu èIniettore d'angiografia à alta pressione) sò stati venduti in Cina è in parechji paesi di u mondu. Credemu chì i nostri prudutti riceveranu sempre più ricunniscenza, è stemu ancu travagliendu per migliurà a qualità di i prudutti. Aspittemu cun impazienza l'uccasione di travaglià cun voi!

contrattu media injector banner1


Data di publicazione: 25 dicembre 2023