Benvenuti à i nostri siti web!
imagine di fondu

L'agente MRI nanoscala autopiegante rivoluzionariu rende l'imaghjini di u cancru più chjare

L'imaghjini mediche aiutanu spessu à diagnosticà è trattà cù successu e crescite cancerose. In particulare, l'imaghjini per risonanza magnetica (MRI) hè largamente aduprata per via di a so alta risoluzione, in particulare cù l'agenti di cuntrastu.

Un novu studiu publicatu in a rivista Advanced Science riporta un novu agente di cuntrastu nanoscala autopiegante chì puderia aiutà à visualizà i tumori in più dettagliu via MRI.

 

Chì ghjè u cuntrastumedia?

 I mezi di cuntrastu (cunnisciuti ancu cum'è mezi di cuntrastu) sò sustanzi chimichi chì sò iniettati (o presi) in i tessuti o organi umani per migliurà l'osservazione di l'imagine. Queste preparazioni sò più dense o più basse di u tissutu circundante, creendu un cuntrastu chì hè adupratu per visualizà l'imagine cù certi dispositivi. Per esempiu, e preparazioni di iodu, u sulfatu di bariu, ecc. sò cumunemente aduprati per l'osservazione di i raggi X. Hè iniettatu in u vasu sanguinu di u paziente per mezu di una siringa di cuntrastu à alta pressione.

mezi di cuntrastu per a TC

À a nanoscala, e molecule persistenu in u sangue per periodi di tempu più longhi è ponu entre in i tumori solidi senza induce meccanismi di evasione immunitaria specifichi di u tumore. Parechji cumplessu moleculari basati nantu à nanomolecule sò stati studiati cum'è potenziali purtatori di CA in i tumori.

 

Questi agenti di cuntrastu à nanoscala (NCA) devenu esse distribuiti currettamente trà u sangue è u tissutu d'interessu per minimizà u rumore di fondu è ottene u massimu rapportu segnale-rumore (S/N). À alte concentrazioni, l'NCA persiste in u sangue per periodi di tempu più lunghi, aumentendu cusì u risicu di fibrosi estensiva per via di a liberazione di ioni gadoliniu da u cumplessu.

 

Sfurtunatamente, a maiò parte di l'NCA attualmente aduprati cuntenenu assemblaggi di parechji tipi di molecule. Sottu à una certa soglia, queste micelle o aggregati tendenu à dissocià si, è u risultatu di questu avvenimentu ùn hè chjaru.

 

Questu hà inspiratu a ricerca nantu à e macromolecule auto-ripiegabili à nanoscala chì ùn anu micca limiti critichi di dissociazione. Quessi sò custituiti da un core grassu è un stratu esternu solubile chì limita ancu u muvimentu di unità solubili attraversu a superficia di cuntattu. Questu pò influenzà successivamente i parametri di rilassamentu moleculare è altre funzioni chì ponu esse manipulate per migliurà a consegna di i farmaci è e proprietà di specificità in vivo.

Diagnosticu di risonanza magnetica

U mediu di cuntrastu hè generalmente iniettatu in u corpu di u paziente per mezu di un iniettore di cuntrastu à alta pressione.LnkMed, un fabricatore prufessiunale chì si cuncentra nantu à a ricerca è u sviluppu di iniettori di agenti di cuntrastu è di cunsumabili di supportu, hà vindutu u soCT, risonanza magnetica, èDSAiniettori in casa è à l'esteru è sò stati ricunnisciuti da u mercatu in parechji paesi. A nostra fabbrica pò furnisce tuttu u supportucunsumabiliattualmente pupulare in l'uspidali. A nostra fabbrica hà procedure strette d'ispezione di qualità per a pruduzzione di merci, consegna rapida è serviziu post-vendita cumpletu è efficiente. Tutti l'impiegati diLnkMedspergu di participà di più à l'industria di l'angiografia in u futuru, cuntinuà à creà prudutti di alta qualità per i clienti è furnisce assistenza à i pazienti.

Iniettori LnkMed

 

Chì mostra a ricerca?

 

Un novu mecanismu hè statu introduttu in NCA chì migliora u statu di rilassamentu longitudinale di i protoni, permettendu di pruduce immagini più nitide à carichi assai più bassi di cumplessu di gadoliniu. Un caricamentu più bassu riduce u risicu di effetti avversi perchè a dosa di CA hè minima.

A causa di a pruprietà di autopiegamentu, u SMDC risultante hà un core densu è un ambiente cumplessu è affollatu. Questu aumenta a rilassità postu chì u muvimentu internu è segmentale intornu à l'interfaccia SMDC-Gd pò esse limitatu.

Questu NCA pò accumulà si in i tumori, rendendu pussibule l'usu di a terapia di cattura di neutroni Gd per trattà i tumori in modu più specificu è efficace. Finu à oghje, questu ùn hè statu ottenutu clinicamente per via di a mancanza di selettività per furnisce 157Gd à i tumori è mantene li à concentrazioni adatte. A necessità d'injectà dosi elevate hè assuciata à effetti avversi è risultati scarsi perchè a grande quantità di gadoliniu chì circonda u tumore u prutege da l'esposizione à i neutroni.

A nanoscala sustene l'accumulazione selettiva di concentrazioni terapeutiche è a distribuzione ottimale di i medicinali in i tumori. E molecule più chjuche ponu esce da i capillari, risultendu in una maggiore attività antitumorale.

"Datu chì u diametru di SMDC hè menu di 10 nm, i nostri risultati sò prubabilmente derivati ​​da a penetrazione prufonda di SMDC in i tumori, aiutendu à scappà l'effettu di schermatura di i neutroni termichi è assicurendu una diffusione efficiente di elettroni è raggi gamma dopu l'esposizione à i neutroni termichi."

 

Chì ghjè l'impattu ?

 

"Pò sustene u sviluppu di SMDC ottimizzati per una migliore diagnosi di tumori, ancu quandu sò necessarie parechje iniezioni di MRI."

 

"I nostri risultati mettenu in risaltu u putenziale per affinà l'NCA per mezu di un cuncepimentu moleculare auto-ripiegabile è marcanu un avanzamentu maiò in l'usu di l'NCA in a diagnosi è u trattamentu di u cancru."


Data di publicazione: 08 dicembre 2023