Benvenuti à i nostri siti web!
immagine di fondo

L'agente di risonanza magnetica à nanoscala rivoluzionaria auto-pieghevule rende l'imaghjini di u cancer più chjaru

L'imaghjini medichi spessu aiutanu à diagnosticà è trattà cun successu crescita cancerosa. In particulare, a risonanza magnetica (MRI) hè largamente usata per via di a so alta risuluzione, in particulare cù agenti di cuntrastu.

Un novu studiu publicatu in a rivista Advanced Science informa nantu à un novu agentu di cuntrastu à nanoscala autoplegante chì pò aiutà à visualizà i tumori in più dettagliu via MRI.

 

Chì ghjè u cuntrastumedia?

 I media di cuntrastu (cunnisciutu ancu cum'è media di cuntrastu) sò sustanzi chimichi chì sò injected (o pigliati) in tessuti o organi umani per rinfurzà l'osservazione di l'imaghjini. Queste preparazioni sò più densi o più bassu di u tissutu circundante, creanu cuntrastu chì hè utilizatu per vede l'imaghjini cù certi dispositi. Per esempiu, preparati di iodu, sulfate di bariu, etc. sò cumunimenti usati per l'osservazione di raghji X. Hè injectatu in u sangue di u paci à traversu una siringa di cuntrastu d'alta pressione.

media di cuntrastu per CT

À a nanoscala, e molécule persistanu in u sangue per periodi di tempu più longu è ponu entre in tumuri solidi senza induce micca miccanismi di evasione immune specifichi di tumore. Diversi cumplessi molecolari basati in nanomoleculi sò stati studiati cum'è putenziali carrieri di CA in tumori.

 

Questi agenti di cuntrastu di nanoscala (NCA) devenu esse distribuiti bè trà u sangue è u tissutu d'interessu per minimizzà u rumore di fondo è ottene u massimu rapportu signal-to-noise (S / N). À concentrazioni elevate, NCA persiste in u sangue per periodi più longu di tempu, aumentandu cusì u risicu di fibrosi estensiva per a liberazione di ioni di gadoliniu da u cumplessu.

 

Sfortunatamente, a maiò parte di i NCA attualmente utilizati cuntenenu assemblei di parechji tipi di molécule. Sottu un certu limitu, sti micelli o aggregati tendenu à dissociate, è u risultatu di questu avvenimentu ùn hè micca chjaru.

 

Questa ricerca ispirata in macromolecule nanoscale auto-piegabili chì ùn anu micca soglia di dissociazione critica. Quessi sò custituiti da un core di grassu è una capa esterna soluble chì limita ancu u muvimentu di unità solubili nantu à a superficia di cuntattu. Questu pò influenzà in seguitu i paràmetri di rilassazione moleculare è altre funzioni chì ponu esse manipulate per rinfurzà a consegna di droghe è e proprietà di specificità in vivo.

Diagnosi MRI

I media di cuntrastu sò generalmente injected in u corpu di u paci per un injector di cuntrastu d'alta pressione.LnkMed, un prufessiunali prufessiunali fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di injectors agenti di cuntrastu è cunsumu sustegnu, hà vindutu u soCT, MRI, èDSAinjectors in casa è à l'esteru è sò stati ricunnisciuti da u mercatu in parechji paesi. A nostra fabbrica pò furnisce tuttu u sustegnuconsumabiliattualmente populari in ospedali. A nostra fabbrica hà prucedure strette di ispezione di qualità per a produzzione di merchenzie, consegna rapida, è serviziu post-vendita cumpletu è efficiente. Tutti l'impiegati diLnkMedSpergu di participà più in l'industria di l'angiografia in u futuru, cuntinuà à creà prudutti d'alta qualità per i clienti, è furnisce cura per i pazienti.

Iniettori LnkMed

 

Chì mostra a ricerca?

 

Un novu mecanismu hè introduttu in NCA chì aumenta u statu di rilassazione longitudinale di i protoni, chì permettenu di pruduce l'imaghjini più nitide à carichi assai più bassi di cumplessi di gadoliniu. A carica più bassa riduce u risicu di effetti avversi perchè a dosa di CA hè minima.

A causa di a pruprietà self-folding, u risultatu SMDC hà un core densu è un ambiente cumplessu affollatu. Questu aumenta a rilassità postu chì u muvimentu internu è segmentale intornu à l'interfaccia SMDC-Gd pò esse ristretta.

Questa NCA pò accumulà in i tumori, facendu pussibule di utilizà a terapia di cattura di neutroni Gd per trattà i tumori più specificamente è efficace. Finu a data, questu ùn hè micca statu ottenutu clinicamente per a mancanza di selettività per furnisce 157Gd à i tumuri è mantene in cuncentrazione approprita. A necessità di injectà dosi elevate hè assuciata cù effetti avversi è risultati poveri perchè a grande quantità di gadoliniu chì circundava u tumore u scudi da l'esposizione di neutroni.

A nanoscala sustene l'accumulazione selettiva di cuncentrazioni terapeutiche è a distribuzione ottimale di droghe in i tumori. E molécule più chjuche ponu esce da i capillari, risultatu in una attività antitumoral più alta.

"Dapoi chì u diametru di SMDC hè menu di 10 nm, i nostri scuperti sò prubabilmente derivanu da a penetrazione prufonda di SMDC in i tumori, aiutendu à scappà di l'effettu di schermatura di neutroni termali è assicurendu una diffusione efficiente di l'elettroni è i raghji gamma dopu l'esposizione di neutroni termali."

 

Chì ghjè l'impattu?

 

"Puderà sustene u sviluppu di SMDC ottimizzati per un megliu diagnosticu di tumore, ancu quandu più iniezioni MRI sò richieste".

 

"I nostri scuperti mettenu in risaltu u putenziale di sintonizà NCA per mezu di un disignu moleculare autoplegante è marcanu un avanzatu maiò in l'usu di NCA in u diagnosticu è u trattamentu di u cancer".


Tempu di Postu: Dec-08-2023