Una cullaburazione trà Royal Philips è u Vanderbilt University Medical Center (VUMC) prova chì l'iniziative sustenibili in l'assistenza sanitaria ponu esse à tempu rispettose di l'ambiente è rentabili.
Oghje, e duie parti anu revelatu i primi risultati di u so sforzu cumunu di ricerca destinatu à riduce l'emissioni di carbone in u dipartimentu di radiologia di u sistema sanitariu.
A valutazione hà revelatu chì l'impiegu di mudelli cummerciali circulari, cumpresi l'aghjurnamenti, hà u putenziale di riduce u costu tutale di pussede un sistema di risonanza magnetica (MRI) finu à u 23% è di riduce l'emissioni di carbone di u 17%. In listessu modu, per a CT, l'usu di sistemi ristrutturati è l'aghjurnamenti di l'equipaggiamenti puderia purtà à una diminuzione di i costi di pruprietà finu à u 10% è l'8% rispettivamente, cù una riduzione di l'emissioni di carbone di u 6% è u 4% rispettivamente.
Durante u so esame, Philips è VUMC anu valutatu 13 strumenti d'imaghjini diagnostiche, cum'è RM, CT, ultrasoni è raggi X, chì realizanu cullettivamente circa 12.000 scansioni di pazienti à u mese. I so risultati anu rivelatu chì sti dispositivi emettenu un equivalente di CO₂ paragunabile à quellu di circa 1.000 vitture à benzina guidate per un annu in un periudu di 10 anni. Inoltre, u cunsumu energeticu di i scanner hà cuntribuitu à più di a metà di l'emissioni totali emesse da a radiologia diagnostica. Altre fonti d'emissioni di carbone in u dipartimentu includenu l'utilizazione di dispositivi medichi dispunibili, PACS (sistema di archiviazione è cumunicazione di immagini), è ancu a pruduzzione di biancheria è a lavanderia.
«L'interconnessione trà a salute umana è l'ambiente significa chì duvemu dà priorità à tramindui. Hè per quessa chì ci hè un bisognu urgente di affrontà e nostre emissioni di carbone è di traccià una strada più sustenibile è sana per u futuru», hà spiegatu Diana Carver, PhD, chì hè assistente prufessore di Radiologia è Scienze Radiologiche à VUMC. «Attraversu a nostra cullaburazione, stemu sfruttendu a cunniscenza è a cumpetenza cumminate di a nostra squadra per scopre intuizioni cruciali chì guideranu i nostri sforzi di riduzione di l'emissioni».
«Hè imperativu chì l'assistenza sanitaria agisca rapidamente, cullettivamente è à livellu mundiale per mitigà l'impattu climaticu. Sta ricerca mostra chì i cambiamenti di cumpurtamentu individuali ponu ancu ghjucà un rolu impurtante in l'accelerazione di l'sforzi mundiali versu a decarbonizazione», hà dettu Jeff DiLullo, capu di regione, Philips North America. «E nostre squadre cuntinueghjanu à travaglià strettamente per definisce un approcciu è un mudellu chì VUMC pò sfruttà, anticipendu chì i risultati di sta ricerca inspireranu l'altri à piglià azzione.»
LnkMedhè un fabricatore prufessiunale chì si cuncentra nantu à a ricerca, u sviluppu, a pruduzzione è a vendita diiniettori di agenti di cuntrastu à alta pressioneè cunsumabili di supportu. Sè avete bisogni d'acquistu perIniettore di media di cuntrastu unicu CT, Iniettore à doppia testa CT, Iniettore di agente di cuntrastu MRI, Iniettore d'angiografia à alta pressione, cum'èsiringhe è tubi, visitate u situ ufficiale di LnkMed:https://www.lnk-med.com /per più infurmazione.
Data di publicazione: 03 di ghjennaghju di u 2024