Oghje hè un riassuntu di i periculi putenziali quandu si utilizanu iniettori à alta pressione.
Perchè ci vole una scansione TCiniettori à alta pressione?
A causa di a necessità di diagnosi o di diagnosi differenziale, a scansione TC migliorata hè un metudu d'esame essenziale. Cù l'aghjurnamentu cuntinuu di l'equipaggiu TC, e velocità di scansione diventanu sempre più veloci, è l'efficienza di l'iniezione di i mezi di cuntrastu hè ancu necessaria per mantene u ritmu. L'usu di iniettori ad alta pressione risponde ghjustu à sta dumanda clinica.
L'usu diiniettori à alta pressionepermette à l'equipaggiu CT di ghjucà un rolu più impurtante. Tuttavia, mentre hà vantaghji putenti, duvemu ancu cunsiderà i so risichi. I pazienti ponu scuntrà diversi risichi quandu utilizanu iniettori à alta pressione per iniettà rapidamente iodu.
Sicondu e diverse cundizioni fisiche è a resistenza psicologica di i pazienti, duvemu prevede i risichi di l'usuiniettori à alta pressionein anticipu, aduttà diverse misure per prevene l'occorrenza di diversi risichi, è piglià misure d'emergenza prudenti dopu chì i risichi si verificanu.
Quali sò i risichi potenziali in l'usu di iniettori à alta pressione?
1. Possibilità d'allergia à l'agente di cuntrastu
E reazzioni allergiche à i medicinali sò causate da u corpu di u paziente è ùn sò micca uniche à u iodu utilizatu in a sala CT. E reazzioni allergiche à i medicinali in altri dipartimenti si verificanu durante u trattamentu di e malatie di i pazienti. Quandu si scopre una reazione, a medicazione pò esse interrotta in tempu, affinchì u paziente è a so famiglia possinu accettalla. L'amministrazione di l'agente di cuntrastu in a sala CT hè cumpletata istantaneamente cù uniniettore unicu CT d'alta pressione of Iniettore à doppia testa CTQuandu si verifica una reazione allergica, tutta a droga hè stata cunsumata. I pazienti è e so famiglie ùn sò micca disposti à accettà a realità di una reazione allergica severa, in particulare quandu una reazione allergica severa si verifica durante un esame fisicu di una persona sana. Hè più prubabile chì pruvuchi disputi.
2. Possibilità di extravasazione di l'agente di cuntrastu
Siccomu a velocità d'iniezione di e siringhe à alta pressione hè rapida è pò qualchì volta ghjunghje à 6 ml/s, e cundizioni vasculari di i pazienti sò diverse, in particulare i pazienti cun radioterapia o chemioterapia à longu andà, chì e so cundizioni vasculari sò assai scarse. Dunque, l'extravasazione di l'agente di cuntrastu hè inevitabile.
3. Possibilità di contaminazione di l'iniettore
1. E vostre mani ponu toccà l'articulazione durante l'installazione di l'iniettore d'alta pressione.
2. Dopu chì un paziente hà finitu l'iniezione, u prossimu paziente ùn hè micca ghjuntu, è u pistone di a siringa ùn hè micca riesciutu à ritirassi à a radica di a siringa in tempu, ciò chì hà risultatu in una esposizione eccessiva à l'aria è in a contaminazione.
3. L'articulazione di u tubu di cunnessione hè rimossa quandu si riempie è ùn hè micca piazzata in un ambiente sterile.
4. Durante u riempimentu di certi iniettori, u tappu di a buttiglia di medicina deve esse cumpletamente apertu. A polvera in l'aria è i detriti di a manu ponu contaminà u liquidu.
4. Possibilità di infezzione incruciata
Certi iniettori à alta pressione ùn anu micca un sistema di pressione pusitiva. Sè u tourniquet hè trattenutu per troppu tempu prima di a venipuntura, a pressione in i vasi sanguigni di u paziente serà troppu alta. Dopu chì a venipuntura hè riesciuta, l'infermiera restituirà eccessivamente u sangue à l'agulla di u scalp, è un ritornu di sangue eccessivu inquinerà u giuntu di u tubu esternu di a siringa à alta pressione, ciò chì causerà un grande risicu per u paziente chì inietterà a prossima.
5. Risicu d'embolia gassosa
1. Quandu a droga hè pompata, a velocità hè troppu rapida, ciò chì face chì l'aria si dissolve in a suluzione, è l'aria risale à a superficia dopu ch'ella hè ferma.
2. Un iniettore d'alta pressione cù una manica interna hà un puntu di fuga.
6. Risicu di causà coaguli di sangue in i pazienti
1. Iniettà l'agente di cuntrastu per mezu di l'agulla à permanenza purtata da u paziente da u repartu per più di 24 ore.
2. L'agente di cuntrastu hè iniettatu da l'estremità inferiore induve u paziente hà una trombosi venosa di l'estremità inferiore.
7. Risicu di rottura di trocar durante l'amministrazione à alta pressione cù l'agulla à permanenza
1. L'agulla venosa à permanenza hà prublemi di qualità.
2. A velocità di l'iniezione ùn currisponde micca à u mudellu di l'agulla à permanenza.
Per amparà à prevene sti risichi, passate à u prossimu articulu:
"Cumu trattà i rischi potenziali di l'iniettori à alta pressione in e scansioni TC?"
Data di publicazione: 21 dicembre 2023