Tutti sapemu chì l'esami d'imaghjini mediche, cumpresi i raggi X, l'ecografie,risonanza magnetica, a medicina nucleare è i raggi X, sò mezi ausiliari impurtanti di valutazione diagnostica è ghjocanu un rolu impurtante in l'identificazione di e malatie croniche è in a lotta contru a diffusione di e malatie. Benintesa, u listessu vale per e donne cù gravidanze cunfirmate o micca cunfirmate..Tuttavia, quandu sti metudi d'imaghjini sò applicati à e donne incinte o chì allattanu, assai persone si preoccuperanu di un prublema, affetterà a salute di u fetu o di u zitellu? Puderia purtà à più cumplicazioni per queste donne stesse?
Dipende veramente da a situazione. I radiologi è i fornitori di assistenza sanitaria sò cuscenti di i risichi di l'imaghjini mediche è di l'esposizione à e radiazioni per e donne incinte è i feti. Per esempiu, una radiografia di u torace espone un zitellu natu à radiazioni disperse, mentre chì una radiografia addominale espone una donna incinta à radiazioni primarie. Mentre l'esposizione à e radiazioni da queste modalità di imaghjini mediche pò esse chjuca, l'esposizione cuntinua pò avè effetti dannosi per a mamma è u fetu. A dosa massima di radiazioni à a quale e donne incinte ponu esse esposte hè 100msV.
Ma dinò, ste imagine mediche ponu esse benefiche per e donne incinte, aiutendu i medichi à furnisce diagnosi più precise è à prescrive medicinali più adatti. Dopu tuttu, hè vitale per a salute di e donne incinte è di i so zitelli micca nati.
Quali sò i risichi è e misure di sicurezza di i diversi metudi d'imaghjini mediche?Esploremu què.
Misure
1.CT
CT Implica l'usu di radiazioni ionizzanti è ghjoca un rollu impurtante in a gravidanza, cù l'usu di scansioni CT chì hè aumentatu di 25% da u 2010 à u 2020, secondu statistiche autorevoli pertinenti. Siccomu a CT hè assuciata à una maggiore esposizione à e radiazioni fetali, hè impurtante cunsiderà altre opzioni quandu si cunsidereghja l'usu di a CT in e pazienti incinte. A schermatura cù piombu hè una precauzione necessaria per minimizà u risicu di radiazioni CT.
Quali sò e migliori alternative à a CT?
A risonanza magnetica hè cunsiderata cum'è a megliu alternativa à a TC. Ùn ci hè nisuna prova chì e dosi di radiazioni inferiori à 100 mGy durante a gravidanza sianu assuciate à una maggiore incidenza di malformazioni congenite, nati morti, aborti spontanei, crescita o disabilità mentali.
2.Risonanza magnetica
In paragone cù a CT, u più grande vantaghju dirisonanza magneticahè chì pò scansà i tessuti prufondi è molli in u corpu senza aduprà radiazioni ionizzanti, dunque ùn ci sò micca precauzioni o cuntradizioni per e pazienti incinte.
Ogni volta chì sò presenti duie modalità d'imaghjini, a risonanza magnetica (MRI) deve esse cunsiderata è preferita per via di u so tassu di non visualizazione più bassu. Ancu s'è certi studii anu dimustratu effetti teorichi fetali quandu si usa a MRI, cum'è a teratogenicità, u riscaldamentu di i tessuti è i danni acustici, ùn ci hè nisuna evidenza chì a MRI sia potenzialmente dannosa per u fetu. In paragone cù a TC, a MRI pò imaginà in modu più precisu è adeguatu i tessuti molli prufondi senza l'usu di agenti di cuntrastu.
Tuttavia, l'agenti à basa di gadoliniu, unu di i dui principali agenti di cuntrastu utilizati in a risonanza magnetica, sò stati dimustrati periculosi per e donne incinte. E donne incinte qualchì volta sperimentanu reazioni gravi à i mezi di cuntrastu, cum'è decelerazioni tardive ricorrenti, bradicardia fetale prolungata è partu prematuru.
3. Ultrasonografia
L'ecografia ùn produce ancu radiazioni ionizzanti. Ùn ci sò stati rapporti clinichi di effetti avversi di e procedure d'ecografia nantu à e pazienti incinte è i so feti.
Chì copre l'ecografia per e donne incinte ? Prima, pò cunfirmà s'è a donna incinta hè veramente incinta; verificà l'età è a crescita di u fetu è calculà a data prevista di u partu, è verificà u battitu cardiacu di u fetu, u tonu musculare, u muvimentu è u sviluppu generale. Inoltre, verificà s'è a mamma hè incinta di gemelli, tripletti o più nascite, verificà s'è u fetu hè in una pusizione di testa prima di u partu, è verificà s'è l'ovaie è l'utru di a mamma sò nurmali.
In cunclusione, quandu e macchine è l'attrezzature à ultrasoni sò cunfigurate currettamente, e procedure à ultrasoni ùn presentanu micca risichi per a salute di e donne incinte è di i feti.
4. Radiazione nucleare
L'imaghjini di medicina nucleare implica l'iniezione di un radiofarmacu in un paziente, chì hè distribuitu in tuttu u corpu è emette radiazioni in un locu miratu in u corpu. Parechje mamme sò preoccupate quandu sentenu a parolla radiazioni nucleari, ma l'esposizione fetale à e radiazioni cù a medicina nucleare dipende da diverse variabili, cum'è l'escrezione materna, l'assorbimentu di radiofarmaci è a distribuzione fetale di radiofarmaci, a dosa di traccianti radioattivi è u tipu di radiazioni emesse da traccianti radioattivi, è ùn pò esse generalizata.
Cunclusione
In breve, l'imaghjini mediche furniscenu informazioni impurtanti nantu à e cundizioni di salute. Durante a gravidanza, u corpu di una donna hè sottumessu à cambiamenti custanti è hè vulnerabile à diverse infezioni è malatie. A diagnosi è a medicazione adatta per e donne incinte sò cruciali per a so salute è quella di i so zitelli nascituri. Per piglià decisioni megliu è più infurmate, i radiologi è altri prufessiunali medichi pertinenti devenu capisce cumpletamente i benefici è l'effetti negativi di i diversi mudelli d'imaghjini mediche è l'esposizione à e radiazioni nantu à e donne incinte. Ogni volta chì e pazienti incinte è i so feti sò esposti à e radiazioni durante l'imaghjini mediche, i radiologi è i medichi devenu furnisce una etica chjara in ogni prucedura. I risichi fetali assuciati à l'imaghjini mediche includenu a crescita è u sviluppu fetale lentu, l'abortu spontaneu, a malformazione, a funzione cerebrale compromessa, a crescita anormale in i zitelli è u neurosviluppu. Una prucedura d'imaghjini mediche ùn pò micca causà danni à e pazienti incinte è à i feti. Tuttavia, l'esposizione cuntinua è à longu andà à e radiazioni è à l'imaghjini pò avè effetti dannosi nantu à i pazienti è i feti. Dunque, per riduce u risicu di l'imaghjini mediche è assicurà a sicurezza di u fetu durante u prucessu di diagnostica per immagini, tutte e parti devenu capisce u livellu di risicu di radiazioni in diverse fasi di a gravidanza.
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
LnkMed, un fabricatore prufessiunale in a pruduzzione è u sviluppu diiniettori di agenti di cuntrastu à alta pressione. Fornemu ancusiringhe è tubichì copre guasi tutti i mudelli populari in u mercatu. Per piacè cuntattateci per più infurmazioni perinfo@lnk-med.com
Data di publicazione: 27 di ferraghju 2024