In l'articulu precedente, avemu discuttu e cundizioni fisiche chì i pazienti ponu avè durante a risonanza magnetica è perchè. Questu articulu discute soprattuttu ciò chì i pazienti devenu fà per elli stessi durante l'ispezione MRI per assicurà a sicurezza.
1. Tutti l'uggetti metallichi chì cuntenenu ferru sò pruibiti
Cumprese fermagli per capelli, muniti, cinture, spille, orologi, collane, chjavi, orecchini, accendini, rack per infusione, impianti cocleari elettronichi, denti mobili, parrucche, ecc. E pazienti femine anu bisognu di caccià a biancheria intima metallica.
2. Ùn purtate micca articuli magnetichi o prudutti elettronichi
Cumpresi tutti i tipi di carte magnetiche, carte IC, pacemaker è apparecchi acustici, telefoni cellulari, monitor ECG, stimulatori nervosi è cusì. L'implanti cocleari sò sicuri in campi magnetichi sottu à 1,5 T, per piacè cunsultate u vostru duttore per i dettagli.
3. S'ellu ci hè una storia di chirurgia, assicuratevi d'informà u persunale medicu in anticipu è informà s'ellu ci hè un corpu straneru in u corpu.
Cum'è stent, clip metalliche postoperatorie, clip per aneurismi, valvole artificiali, articulazioni artificiali, protesi metalliche, fissazione interna in piastra d'acciaio, dispositivi intrauterini, occhi protesici, ecc., cù eyeliner tatuatu è tatuaggi, devenu ancu esse infurmati da u persunale medicu per determinà s'ellu si pò esaminà. Se u materiale metallicu hè una lega di titaniu, hè relativamente sicuru di verificà.
4. S'è una donna hà un DIU metallicu in u so corpu, hà bisognu di informà la in anticipu.
Quandu una donna hà un DIU metallicu in u so corpu per una risonanza magnetica pelvica o addominale inferiore, in principiu, deve andà à u dipartimentu di ostetricia è ginecologia per fà lu caccià prima di esse esaminata.
5. Tutti i tipi di carretti, sedie à rotelle, letti d'ospedale è bombole d'ossigenu sò strettamente pruibiti vicinu à a sala di scansione.
Sè u paziente hà bisognu di l'assistenza di i membri di a famiglia per entre in a stanza di scansione, i membri di a famiglia devenu ancu caccià tutti l'uggetti metallichi da u so corpu.
6. Stimulatori cardiaci tradiziunali
I pacemaker "vecchi" sò una contraindicazione assoluta per a risonanza magnetica. In l'ultimi anni, sò apparsi pacemaker compatibili cù a risonanza magnetica o pacemaker anti-risonanza magnetica. I pazienti chì anu un pacemaker compatibile cù MMRI o un defibrillatore implantabile (ICD) o un defibrillatore di terapia di risincronizzazione cardiaca (CRT-D) impiantatu ùn ponu micca avè una risonanza magnetica à intensità di campu di 1,5 T finu à 6 settimane dopu l'impiantu, ma u pacemaker, ecc., devenu esse aghjustati à a modalità compatibile cù a risonanza magnetica.
7: Stand
Dapoi u 2007, guasi tutti i stent coronarii impurtati in u mercatu ponu esse esaminati cù apparecchiature MRI cù una forza di campu di 3,0 T u ghjornu di l'impiantu. I stent arteriali periferichi prima di u 2007 anu assai probabilità di avè proprietà magnetiche debuli, è i pazienti cù questi stent magnetichi debuli sò sicuri per a MRI 6 settimane dopu l'impiantu.
8. Gestite e vostre emozioni
Quandu si face una risonanza magnetica, da u 3% à u 10% di e persone parenu nervose, ansiose è paniche, è in i casi gravi pò esse claustrofobia, chì risulta in l'incapacità di cooperà cù u cumpletamentu di l'esame. A claustrofobia hè una malatia in a quale si sente una paura eccessiva pronunciata è persistente in spazii chjusi. Dunque, i pazienti cun claustrofobia chì anu bisognu di fà una risonanza magnetica devenu esse accumpagnati da parenti è cooperà strettamente cù u persunale medicu.
9. Pazienti cun disordini mentali, neonati è zitelli
Questi pazienti anu bisognu di andà à u dipartimentu per un esame in anticipu per prescrive medicinali sedativi o cunsultà u duttore pertinente per una guida in tuttu u prucessu.
10. Donne incinte è chì allattanu
L'agenti di cuntrastu di gadoliniu ùn devenu micca esse aduprati in e donne incinte, è a risonanza magnetica ùn deve esse realizata in e donne incinte in i 3 mesi di gravidanza. À e dosi clinicamente aduprate, quantità assai chjuche di cuntrastu di gadoliniu ponu esse secrete per mezu di u latte maternu, dunque e donne chì allattanu devenu piantà di allattà in e 24 ore da l'applicazione di cuntrastu di gadoliniu.
11. Pazienti cun insufficienza renale severa [tassa di filtrazione glomerulare <30 ml/ (min·1,73 m2)]
U cuntrastu di gadoliniu ùn deve esse adupratu in assenza di emodialisi in tali pazienti, è deve esse cunsideratu attentamente in i zitelli di menu di 1 annu, e persone cun allergie è e persone cun insufficienza renale lieve.
12. Manghjà
Fate un esame addominale, l'esame pelvicu di i pazienti anu bisognu à digiunu, l'esame pelvicu deve ancu esse apprupriatu per trattene l'urina; Per i pazienti sottumessi à una scansione migliorata, per piacè beie acqua currettamente prima di l'esame è portate acqua minerale cun voi.
Ancu s'ellu ci sò parechje precauzioni di sicurezza citate sopra, ùn ci vole micca à esse troppu nervosi è ansiosi, è i membri di a famiglia è i pazienti stessi cooperanu attivamente cù u persunale medicu durante l'ispezione è a facenu cum'è necessariu. Ricurdatevi, in casu di dubbitu, cumunicate sempre cù u vostru persunale medicu in anticipu.
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
Questu articulu hè da a sezzione di nutizie di u situ ufficiale di LnkMed.LnkMedhè un fabricatore specializatu in u sviluppu è a pruduzzione d'iniettori d'agenti di cuntrastu à alta pressione per l'usu cù scanner di grandi dimensioni. Cù u sviluppu di a fabbrica, LnkMed hà cooperatu cù una quantità di distributori medichi naziunali è stranieri, è i prudutti sò stati largamente utilizati in i principali ospedali. I prudutti è servizii di LnkMed anu vintu a fiducia di u mercatu. A nostra sucietà pò ancu furnisce diversi mudelli populari di cunsumabili. LnkMed si cuncentrerà nantu à a pruduzzione diIniettore unicu CT,Iniettore à doppia testa CT,Iniettore di media di cuntrastu MRI, Iniettore di media di cuntrastu à alta pressione per angiografiaè i cunsumabili, LnkMed migliora constantemente a qualità per ghjunghje à l'ubbiettivu di "cuntribuisce à u campu di a diagnosi medica, per migliurà a salute di i pazienti".
Data di publicazione: 25 di marzu di u 2024