In l'articulu precedente, avemu discututu e cundizioni fisiche chì i pazienti puderanu avè durante a MRI è perchè. Questu articulu discute principalmente ciò chì i pazienti anu da fà per sè stessu durante l'ispezione MRI per assicurà a sicurità.
1. Tutti l'uggetti metallichi chì cuntenenu ferru sò pruibiti
Includendu clips per capelli, muniti, cinture, pins, orologi, collane, chjavi, orecchini, accendini, rack infuzione, implants cochlear elettroni, denti mobili, parrucche, etc. I pazienti femini anu bisognu di caccià a biancheria intima metallica.
2. Ùn porta micca articuli magnetichi o prudutti elettronichi
Includendu ogni tipu di carte magnetiche, carte IC, pacemakers è apparecchi acustici, telefoni cellulari, monitor ECG, stimulatori di nervi è cusì. L'impianti cochleari sò sicuri in i campi magnetichi sottu 1.5T, cunsultate u vostru duttore per i dettagli.
3. Se ci hè una storia di cirurgia, assicuratevi di informà à u persunale medico in anticipu è informate s'ellu ci hè un corpu straneru in u corpu.
Cum'è stent, clips di metalli postoperatori, clips di aneurismi, valvole artificiali, articuli artificiali, protesi metalliche, fissazione interna di piastra d'acciaio, dispositivi intrauterini, ochji protesi, etc., cù eyeliner tatuatu è tatuaggi, deve ancu esse infurmatu da u staffu medico per determina s'ellu pò esse esaminatu. Se u materiale metallicu hè in lega di titaniu, hè relativamente sicuru di verificà.
4. Se una donna hà un IUD di metallu in u so corpu, hà bisognu à informà in anticipu
Quandu una donna hà un DIU di metallu in u so corpu per a MRI pelvica o abdominal inferiore, in principiu, deve andà à u dipartimentu di ostetricia è ginecologia per avè eliminatu prima di esse esaminata.
5. Tutti i tipi di carretti, sedie à rotelle, letti di l'uspidale è cilindri d'ossigenu sò strettamente pruibiti vicinu à a sala di scanning.
Se u paci hà bisognu di l'assistenza di i membri di a famiglia per entra in a stanza di scanning, i membri di a famiglia anu ancu bisognu di caccià tutti l'uggetti metallichi da u so corpu.
6. Pacemakers tradiziunali
I pacemakers "vecchi" sò una contraindicazione assoluta per a MRI. In l'ultimi anni, i pacemakers compatibili cù MRI o i pacemakers anti-MRI sò apparsu. I Pacienti chì anu un pacemaker compatibile MMRI o un defibrillatore implantable (ICD) o un defibrillatore di terapia di resincronizzazione cardiaca (CRT-D) impiantati ùn ponu micca avè un MRI à intensità di campu 1.5T finu à 6 settimane dopu l'implantazione, ma u pacemaker, etc., deve esse. aghjustatu à u modu cumpatibile di risonanza magnetica.
7: Stand
Dapoi u 2007, quasi tutti i stents coronarii impurtati nantu à u mercatu ponu esse esaminati cù l'equipaggiu MRI cù una forza di campu di 3.0T in u ghjornu di l'implantazione. I stents arteriali periferiali prima di u 2007 sò assai prubabile di avè proprietà magnetichi debuli, è i pazienti cù sti stents magnetichi debuli sò sicuri per MRI 6 settimane dopu l'implantazione.
8. Gestisce e vostre emozioni
Quandu facia a MRI, u 3% à u 10% di e persone pareranu nervosi, ansietà è panicu, è i casi severi ponu appare claustrofobia, risultatu in incapacità di cooperà cù a fine di l'esame. Claustrophobia hè una malatia in quale un timore eccessivu pronunzianu è persistente si sente in spazii chjusi. Per quessa, i malati cù claustrofobia chì anu bisognu di cumplettà una MRI deve esse accumpagnati da parenti è cooperate strettamente cù u staffu medico.
9. Pacienti cù disordini mentali, i zitelli è i zitelli
Questi pazienti anu bisognu à andà in u dipartimentu per esaminà in anticipu per prescrive droghe sedative o cunsultà u duttore pertinente per guidà in tuttu u prucessu.
10. Pregnant and lactating women
L'agenti di cuntrastu di gadoliniu ùn deve esse usatu in e donne incinte, è a MRI ùn deve esse realizatu in e donne incinte in 3 mesi di gravidenza. A dosi clinicamente usate, quantità assai chjuche di cuntrastu di gadoliniu ponu esse secreti da u latte maternale, cusì e donne chì allattanu anu da cessà l'allattamentu in 24 ore da l'applicazione di cuntrastu di gadoliniu.
11. Pacienti cù insufficienza renale severa [tassa di filtrazione glomerulare <30ml/ (min·1.73m2)]
U cuntrastu di Gadoliniu ùn deve esse usatu in l'absenza di hemodialysis in tali pazienti, è deve esse cunsideratu currettamente in i zitelli sottu 1 annu d'età, persone cù allergii è persone cun insufficiency renale leve.
12. Manghjendu
Fate l'esame abdominal, l'esaminazione pelvica di i pazienti anu bisognu à digiunu, l'esame pelvic deve ancu esse apprupriatu per mantene l'urina; Per i pazienti sottumessi à una scansione avanzata, per piacè beie l'acqua bè prima di l'esame è purtate acqua minerale cun voi.
Ancu s'ellu ci sò parechje precauzioni di sicurezza menzionate sopra, ùn avemu micca da esse troppu nervoso è ansioso, è i membri di a famiglia è i pazienti stessi cooperanu attivamente cù u staffu medico durante l'ispezione è facenu cum'è necessariu. Ricurdativi, in casu di dubbitu, sempre cumunicà cù u vostru staffu medico in anticipu.
————————————————————————————————————————————————————— ———————————————————————————————————————
Questu articulu hè da a sezione di nutizie di u situ ufficiale di LnkMed.LnkMedhè un fabricatore specializatu in u sviluppu è a produzzione di injectors d'agenti di cuntrastu d'alta pressione per l'usu cù grandi scanners. Cù u sviluppu di a fabbrica, LnkMed hà cooperatu cù una quantità di distributori medichi domestici è stranieri, è i prudutti sò stati largamente usati in i grandi ospedali. I prudutti è servizii di LnkMed anu guadagnatu a fiducia di u mercatu. A nostra cumpagnia pò ancu furnisce parechji mudelli populari di consumables. LnkMed si concentrerà nantu à a produzzione diIniettore CT unicu,Iniettore a doppia testa CT,Iniettore di media di cuntrastu MRI, Angiografia iniettore di media di cuntrastu d'alta pressioneè consumables, LnkMed hè constantemente migliurà a qualità per ghjunghje u scopu di "cuntribuisce à u campu di diagnosi medica, per migliurà a salute di i pazienti".
Tempu di post: 25-mar-2024