Benvenuti à i nostri siti web!
imagine di fondu

Ciò chì u paziente mediu hà bisognu di sapè nantu à l'esame MRI?

Quandu andemu à l'uspidale, u duttore ci darà qualchi testi d'imaghjini secondu i bisogni di a cundizione, cum'è a risonanza magnetica, a tomografia computerizzata, a radiografia o l'ecografia. A risonanza magnetica, chjamata "magnetica nucleare", vedemu ciò chì a ghjente cumuna hà bisognu di sapè nantu à a risonanza magnetica.

Scanner di risonanza magnetica

 

Ci hè radiazione in a MRI?

Attualmente, a risonanza magnetica (MRI) hè l'unicu dipartimentu di radiologia senza elementi per l'esame di radiazioni, chì ponu fà l'anziani, i zitelli è e donne incinte. Mentre chì a radiografia è a tomografia computerizzata (TC) sò cunnisciute per avè radiazioni, a MRI hè relativamente sicura.

Perchè ùn possu micca purtà oggetti metallichi è magnetichi nantu à u mo corpu durante a risonanza magnetica?

U corpu principale di a macchina MRI pò esse paragunatu à un magnetu enormu. Indipendentemente da s'è a macchina hè accesa o micca, u campu magneticu enormu è a forza magnetica enorme di a macchina esisteranu sempre. Tutti l'uggetti metallichi chì cuntenenu ferru, cum'è fermagli per capelli, muniti, cinture, spille, orologi, collane, orecchini è altri gioielli è vestiti, sò faciuli da succhià. L'articuli magnetichi, cum'è carte magnetiche, carte IC, pacemaker, apparecchi acustici, telefoni cellulari è altri dispositivi elettronichi, sò facilmente magnetizati o dannighjati. Dunque, altre persone chì accumpagnanu è i membri di a famiglia ùn devenu micca entre in a sala di scansione senza l'autorizazione di u persunale medicu; Se u paziente deve esse accumpagnatu da una scorta, devenu esse accunsentiti da u persunale medicu è preparati secondu i requisiti di u persunale medicu, cum'è ùn purtà telefoni cellulari, chjave, portafogli è dispositivi elettronichi in a sala di scansione.

 

Iniettore MRI in ospedale

 

L'uggetti metallichi è l'uggetti magnetichi aspirati da e macchine MRI averanu cunsequenze gravi: prima, a qualità di l'imagine serà seriamente affettata, è secondu, u corpu umanu serà facilmente feritu è ​​a macchina serà dannighjata durante u prucessu d'ispezione. Se l'implantu metallicu in u corpu umanu hè purtatu in u campu magneticu, u forte campu magneticu pò fà aumentà a temperatura di l'implantu, surriscaldà è dannà, è a pusizione di l'implantu in u corpu di u paziente pò cambià, è ancu purtà à diversi gradi di brusgiature in u situ di l'implantu di u paziente, chì ponu esse gravi cum'è brusgiature di terzu gradu.

Si pò fà una risonanza magnetica cù protesi dentarie?

Parechje persone cun protesi dentarie si preoccupanu di ùn pudè fà una risonanza magnetica, in particulare e persone anziane. In fatti, ci sò parechji tippi di protesi, cum'è e protesi fisse è e protesi mobili. Sè u materiale di a protesi ùn hè micca metallicu o in lega di titaniu, hà pocu effettu nant'à a risonanza magnetica. Sè a protesi cuntene cumpunenti di ferru o magnetichi, hè megliu caccià prima a protesi attiva, perchè hè faciule di spustassi in u campu magneticu è affetta a qualità di l'ispezione, chì rapprisentarà ancu una minaccia per a sicurezza di i pazienti; Sè si tratta di una protesi fissa, ùn vi preoccupate micca troppu, perchè a protesi fissa stessa ùn si moverà micca, l'artefatti risultanti sò relativamente chjuchi. Per esempiu, per fà una risonanza magnetica cerebrale, e protesi fisse anu solu un certu impattu nant'à u filmu (vale à dì, l'imagine) pigliatu, è l'impattu hè relativamente chjucu, generalmente ùn influenza micca u diagnosticu. Tuttavia, sè a parte di l'esame si trova in a pusizione di a protesi, hà sempre un grande impattu nant'à u filmu, è sta situazione hè menu, è u persunale medicu deve esse cunsultatu nant'à a scena. Ùn rinunciate micca à manghjà per paura di suffucà vi, perchè ùn fate micca risonanza magnetica perchè avete protesi fisse.

MRI1

 

Perchè mi sentu caldu è sudendu durante a MRI?

Cum'è tutti sapemu, i telefoni cellulari saranu un pocu caldi o ancu caldi dopu avè fattu chjamate, navigatu in Internet o ghjucatu à ghjochi per un bellu pezzu, ciò hè duvutu à a ricezione è a trasmissione frequente di signali causati da i telefoni cellulari, è e persone chì sò sottumesse à a risonanza magnetica sò cum'è i telefoni cellulari. Dopu chì e persone cuntinueghjanu à riceve signali RF, l'energia serà liberata in calore, cusì si sentiranu un pocu caldi è dissiperanu u calore per via di a sudazione. Dunque, sudà durante a risonanza magnetica hè nurmale.

Perchè ci hè tantu rumore durante a risonanza magnetica?

L'apparecchiu MRI hà un cumpunente internu chjamatu "bobina di gradiente", chì produce una corrente in costante cambiamentu, è u cambiamentu bruscu di corrente porta à vibrazioni ad alta frequenza di a bobina, chì produce rumore.

Attualmente, u rumore causatu da l'apparecchiature MRI in l'uspidali hè generalmente di 65 ~ 95 decibel, è questu rumore pò causà certi danni à l'audizione di i pazienti quandu ricevenu MRI senza dispositivi di prutezzione per l'arechje. Se i tappi per l'arechje sò usati currettamente, u rumore pò esse riduttu à 10 à 30 decibel, è generalmente ùn ci hè micca danni à l'audizione.

Sala di risonanza magnetica cù scanner Simens

 

Avete bisognu di una "iniezione" per a risonanza magnetica?

Ci hè una classa d'esami in MRI chjamati scansioni migliorate. Una scansione MRI migliorata richiede una iniezione intravenosa di una droga chì i radiologi chjamanu "agente di cuntrastu", principalmente un agente di cuntrastu chì cuntene "gadoliniu". Ancu s'è l'incidenza di reazzioni avverse cù l'agenti di cuntrastu di gadoliniu hè bassa, variendu da 1,5% à 2,5%, ùn deve esse ignorata.

L'effetti secundarii di l'agenti di cuntrastu à base di gadoliniu includenu vertigini, mal di testa transitoriu, nausea, vomitu, eruzione cutanea, disturbi di u gustu è fretu à u situ di l'iniezione. L'incidenza di l'effetti secundarii gravi hè estremamente bassa è pò manifestassi cum'è dispnea, diminuzione di a pressione sanguigna, asma bronchiale, edema pulmonariu è ancu a morte.

A maiò parte di i pazienti cun reazzioni avverse gravi avianu una storia di malatie respiratorie o malatie allergiche. In i pazienti cun insufficienza renale, l'agenti di cuntrastu di gadoliniu ponu aumentà u risicu di fibrosi sistemica renale. Dunque, l'agenti di cuntrastu di gadoliniu sò contraindosati in e persone cun funzione renale gravemente compromessa. Sè ùn vi sentite micca bè durante o dopu l'esame MRI, informate u persunale medicu, beie assai acqua è ripusatevi per 30 minuti prima di parte.

LnkMedsi cuncentra nantu à u sviluppu, a fabricazione è a pruduzzione d'iniettori d'agenti di cuntrastu à alta pressione è di cunsumabili medichi adatti per i principali iniettori cunnisciuti. Finu à avà, LnkMed hà lanciatu 10 prudutti cù diritti di pruprietà intellettuale cumpletamente indipendenti nantu à u mercatu, cumpresiIniettore unicu CT, Iniettore à doppia testa CT, Iniettore DSA, Iniettore MRI, è siringa di pipa di 12 ore cumpatibile è altri prudutti domestichi di alta qualità, u generaleL'indice di prestazione hà righjuntu u livellu internaziunale di prima classe, è i prudutti sò stati venduti in Australia, Tailanda, Brasile è altri paesi. Zimbabwe è parechji altri paesi.LnkMed cuntinuerà à furnisce prudutti di alta qualità per u campu di l'imaghjini medica, è s'impegnarà à migliurà a qualità di l'imaghjini è a salute di i pazienti. A vostra dumanda hè benvenuta.

contrattu media injector banner2

 


Data di publicazione: 22 di marzu di u 2024