In u dipartimentu d'imaghjini mediche, ci sò spessu certi pazienti cù una "lista d'emergenza" di risonanza magnetica (MR) per fà l'esame, è dicenu chì anu bisognu di fà lu subitu. Per sta emergenza, u duttore specializatu in imaghjini dice spessu: "Per piacè, pigliate un appuntamentu prima". Chì ne hè a ragione?
Prima, guardemu e contraindicazioni:
Primu,Contraindicazioni assolute
1. Pazienti cun pacemaker cardiaci, neurostimulatori, valvole cardiache metalliche artificiali, ecc.;
2. Cù una clip per aneurisma (eccettu per u paramagnetismu, cum'è a lega di titaniu);
3. Persone cun corpi stranieri metallichi intraoculari, impianti di l'arechja interna, protesi metalliche, protesi metalliche, articulazioni metalliche è corpi stranieri ferromagnetici in u corpu;
4. Gravidanza iniziale in trè mesi di gravidanza;
5. Pazienti cun frebba alta è severa.
Dunque, chì hè a ragione per a quale a MRI ùn porta micca metallu?
Prima, ci hè un forte campu magneticu in a sala di macchine MRI, chì pò causà u spustamentu di u metallu è fà chì l'uggetti metallichi volinu versu u centru di l'equipaggiu è causanu danni à i pazienti.
Siconda, u putente campu MRI RF pò pruduce un effettu termicu, pruvucendu cusì u riscaldamentu di e sustanze metalliche, l'esame MRI, troppu vicinu à u campu magneticu, o in u campu magneticu pò causà brusgiature lucali di i tessuti o ancu mette in periculu a vita di i pazienti.
Terzu, solu un campu magneticu stabile è uniforme pò ottene una maghjina chjara. Quandu si verifica cù sustanzi metallichi, si ponu pruduce artefatti lucali in u situ metallicu, ciò chì affetta l'uniformità di u campu magneticu è ùn pò micca mustrà chjaramente u cuntrastu di u signale di i tessuti nurmali circundanti è di i tessuti anormali, ciò chì affetta a diagnosi di a malatia.
Sicondu,Contraindicazioni relative
1. I pazienti cun corpi stranieri metallichi (impianti metallichi, protesi, anelli contraccettivi), pompe d'insulina, ecc., chì devenu esse sottumessi à un esame RM, devenu esse attenti o verificà dopu a rimozione;
2. Pazienti gravemente malati chì necessitanu l'usu di sistemi di supportu vitale;
3. Pazienti cun epilessia (a risonanza magnetica deve esse realizata sottu a premessa di u cuntrollu cumpletu di i sintomi);
4. Per i pazienti claustrofobici, se l'esame RM hè necessariu, deve esse realizatu dopu avè datu una quantità adatta di sedativu;
5. I pazienti chì anu difficultà à cuuperà, cum'è i zitelli, devenu riceve sedativi adatti dopu;
6. E donne incinte è i zitelli devenu esse esaminati cù u cunsensu di u duttore, di u paziente è di a famiglia.
Terzu, chì hè a relazione trà sti tabù è ùn fà micca magnetismu nucleare d'emergenza?
Prima, i pazienti d'urgenza sò in cundizione critica è utilizanu u monitoraghju ECG, u monitoraghju respiratoriu è altri strumenti in ogni mumentu, è a maiò parte di sti dispusitivi ùn ponu esse purtati in a stanza di risonanza magnetica, è l'ispezione furzata hà enormi risichi per prutege a sicurezza di a vita di i pazienti.
Siconda, paragunatu à l'esame CT, u tempu di scansione MRI hè più longu, l'esame di u craniu u più veloce dura ancu almenu 10 minuti, l'altre parti di u tempu di l'esame sò più longhe. Dunque, per i pazienti gravemente malati cù sintomi di perdita di cuscenza, coma, letargia o agitazione, hè difficiule di compie a MRI in questa cundizione.
Terzu, a risonanza magnetica pò esse periculosa per i pazienti chì ùn ponu micca discrive accuratamente a so chirurgia precedente o altra storia medica.
Quartu, per i pazienti d'urgenza chì scontranu incidenti stradali, ferite da schiacciamentu, cadute, ecc., per minimizà u muvimentu di i pazienti, in mancanza di un supportu d'ispezione affidabile, i medichi ùn ponu micca determinà se u paziente hà fratture, rottura di organi interni è sanguinamenti, è ùn ponu micca cunfirmà se ci sò corpi stranieri metallichi causati da traumi. L'esame TC hè più adattatu per i pazienti cun questa cundizione per aiutà à salvà i pazienti a prima volta.
Dunque, per via di a particularità di l'esame MRI, i pazienti d'urgenza in cundizione critica devenu aspittà una cundizione stabile è una valutazione di u dipartimentu prima di l'esame MRI, è si spera ancu chì a maiò parte di i pazienti possinu dà più capiscitura.
———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
LnkMed hè un fornitore di prudutti è servizii per u campu di a radiologia di l'industria medica. E siringhe à alta pressione per u mediu di cuntrastu sviluppate è prudutte da a nostra sucietà, cumpreseIniettore CT(testa unica è doppia),Iniettore MRIèIniettori DSA (angiografia), sò stati venduti à circa 300 unità in casa è à l'esteru, è anu ricevutu l'elogi di i clienti. À u listessu tempu, LnkMed furnisce ancu aghi è tubi di supportu cum'è consumabili per e seguenti marche:Medrad,Guerbet,Nemoto, ecc., è ancu giunti à pressione pusitiva, rilevatori ferromagnetichi è altri prudutti medichi. LnkMed hà sempre cridutu chì a qualità hè a petra angulare di u sviluppu, è hà travagliatu duramente per furnisce à i clienti prudutti è servizii di alta qualità. Sè vo circate prudutti d'imaghjini mediche, benvenuti à cunsultà o negocià cun noi.
Data di publicazione: 11 di marzu di u 2024